FANDOM

Évekkel a cikket
18911895190419161920192419321934193519361937194019421946194719481949
195019511953195419551956195719581959196019611962196319641965196619671968
1969197019711972197319741975197619771978197919801981198219831984198519861987
1988198919901991199219931994199519961997199819992000200120022003200420052006
20072008200920102011201220132014201520162017201820192022

Események Szerkesztés

  • Az új Star Wars web-sorozat, az úgynevezett The Yoda Chronicles, megjelent az interneten (LEGO.hu), és egy háromrészes trilógia Cartoon Network május 29-én.
  • A Legendák Chima TV show első sugározta a Cartoon Network a január 16, míg Teletoon van az 1 órás premierje a január 18. A 90 perc különleges esemény sugárzott a Cartoon Network március 27-én. Ez tartalmazta az első két epizód, és egy új 30 perces epizód. És egy új sorozat sugárzott július 10-val webisodes a LEGO.hu.
  • LEGO Star Wars: The Empire Strikes Out adták DVD március 26-án.
  • LEGO ünnepli a 35. évfordulóját a minifigurát és a 55. évfordulója a ménes és a cső Brick.
  • LEGOLAND Hotel (Kalifornia) nyílik meg.
  • LEGO Batman: The Movie - DC Super Heroes Unite megjelent DVD-n, Blu-Ray és a digitális letöltés.
  • LEGO Marvel Super Heroes a tervek szerint fel kell szabadítani október PC, PS3, Xbox 360, Wii U, PS Vita, 3DS, és a DS. PS4 és Xbox One változatban lesz elérhető a dob.
  • Február 1-jén kiadott ROBLOX a Hero Factory: Brain Attack játék.
  • Az 5. LEGO Világkiállításon került sor Koppenhágában, Dániában Február 14. a 17.
  • LEGO City Undercover adták március 18-ben az USA-ban és 28-án Európában.
  • LEGO Legendák Chima Online, LEGO első MMO óta LEGO Universe zárva volt, a megjelent
  • December 18-án, 2013, NINJAGO folytatódni fog, és a premierje Sezóna 3 NINJAGO: Masters of Spinjitzu, amelynek a címe Rise of the Golden Ninja.

LEGO termékek megjelent 2013-ban Szerkesztés

Friends Szerkesztés

Hero Factory Szerkesztés

Termék szám Magyar termék nevét Eredeti termék nevét Darabszám Kiadás éve
44000 Furno XL 103 2013
FURNO, figyelem! A galaxist megtámadták a gonosz agyak, és ideje felkészülni a csatára. Elláttunk téged lángoló tűzkarddal és tűzpajzzsal, köpennyel, páncélozott sisakrostéllyal, tüskés vállpáncéllal és hősmag biztosító pántokkal. Használd az új, feltöltött eszközeidet és jól fűts be nekik, hogy bíróság elé állíthassuk őket!
44001 Pyrox 50 2013
A LEGO® Hero Factory minden hőse azonnal jelentkezzen eligazításra! PYROX, a gonosz agyak egy bikaszerű lényt átváltoztattak harapós tűz minotaurusszá! Ez egy olyan állat, amelyet a legnagyobb óvatossággal kell megközelítened. Ügyelj hatalmas szarvára, forgó, lángoló botjára, tüzes karmaira és lávából készült vállpáncéljára! Ez a bikafejű rosszfiú csak a csata sűrűjében érzi jól magát.
44002 Rocka 43 2013
ROCKA, jelentkezz azonnal a LEGO® Hero Factory eligazító termében! Az idegen agyak törnek-zúznak szerte a galaxisban, és meg kell őket fékezni. Ez egy nehéz küldetés, ezért fel kell szerelnetek magatokat a LEGO Hero Factory Felderítőcsapatának fegyvereivel: egy plazmapengéjű kard, egy 360 fokban forgó pengepajzs, páncélozott sisakrostély és hősmag biztosító pántokkal. Ilyen felszereléssel fel vagy készülve bármire, amit ezek a gonosz agyak felvonultathatnak ellened!
44003 Scarox 46 2013
Készítsd fel a LEGO® Hero Factory Csapatát vészhelyzeti intézkedésekre! A gonosz agyak bezárkóztak egy dűnejáróba és átalakították azt vörös szemű, mérges pókállattá! Kerüld el ennek a lénynek a halálosan éles pengéit és tüskés póklábait! Még a páncél sem véd meg páncéllyukasztó méregfogaitól! Küld vissza azt az aggyal fertőzött lényt a homokdűnék közé, ahonnan jött.
44004 Bulk 50 2013
Azonnal jelentkezz jelentéstételre a LEGO® Hero Factory eligazító termében! A gonosz agyak megpróbálják átvenni a hatalmat a galaxisban és nagyon erős védelemre van szükségünk, hogy visszaverjük őket. Felszerelünk téged a Hero Factory fegyvereivel: nagy erejű pajzs, páncélozott sisakrostély, hősmag biztosító pántok. Gyors lézerfúród tökéletesen alkalmas a 44005-ös BRUIZER sziklapáncéljának áttörésére. Készül fel mindenre ebben a csatában!
44005 Bruizer 62 2013
Figyelmeztesd a LEGO® Hero Factory hőseit! A gonosz agyak megtámadták a galaxist! Egy kőóriást átváltoztattak BRUIZER-ré, egy ádáz-tekintetű vadállattá. Himbálózó, kőzúzó öklével, kő vállpáncéljával és pengeéles tüskéivel ez a kőarcú szörny igazán kapóra fog jönni!
44006 Breez 49 2013
BREEZ, jelentkezz – azonnal jelenj meg a LEGO® Hero Factory eligazító termében! A gonosz agyak vírusként terjednek szerte a galaxisban, és meg kell állítani őket! Rögzítsd fel a különleges LEGO Hero Factory eszközöket: egy forgó pengeéles fűrészt, íjbotot, páncélozott sisakrostélyt és szuper biztos hősmag biztosító pántokat. Szerelkezz fel, és szabadulj meg azoktól az agyelszívó rosszfiúktól!
44007 Ogrum 57 2013
Irány az eligazító terem! Érzékelőink különös, új lényre lettek figyelmesek. A gonosz agyak OGRUM-má, mérgező növényszörnyeteggé alakítottak át egy emberevő óriást. Kerüld el az indáit és gyökerénél a karmos lábakat. Utána készülj fel arra, hogy elrohanj, ha kezdi lengetni a romboló buzogányát. Semlegesítsd a gonosz agyat úgy, hogy visszateszed ezt a kellemetlen növényt a talajba!
44008 Surge 66 2013
SURGE figyelem: A gonosz agyak közelednek a LEGO® Hero Factory főhadiszálláshoz, és meg kell őket állítani! Elláttunk téged erős, forgó villám pengékkel, iker plazmaszóróval, sugárhajtású szárnyakkal, és nyitható, páncélozott sisakrostéllyal és hősmag biztosító pántokkal. Most pedig pörgesd azokat a villám pengéket, és adj a földönkívülieknek egy olyat, hogy sose felejtsék el!
44009 Sárkányvillám Dragon Bolt 149 2013
Készüljetek a felszállásra, hősök! A gonosz agyak egy sárkányszerű lényt átváltoztattak vicsorgó, ádáz SÁRKÁNYVILLÁMMÁ! Nagy feje és veszélyes, harapós állkapcsa, erőteljes, csapkodó szárnyai és pengeéles, tüskés farka ellen minden ügyességedre szükséged lesz, ha le akarod győzni ezt a repülő lidércet!
44010 Stormer 69 2013
STORMER, jelentkezz szolgálatra! A LEGO® Hero Factory-t támadják a gonosz agyak és minden hősre szükség van a fedélzeten! Fel vagy szerelve jégkarmokkal ellátott nano-ötvözetből készült karddal, hősi jégpajzzsal, jég rakétaindítóval, nyitható, páncélozott sisakrostéllyal és hősmag biztosító pántokkal. Indulj, és részesítsd jeges fogadtatásban a gonosz agyakat!
44011 Frost Beast 60 2013
Hívás minden hősnek! A gonosz agyak átalakítottak egy óriási lényt és ebből lett az ádáz FROST BEAST. Mindenekelőtt kerüljétek a veszélyes, tüskeszerű jégfogait, éles, fagyos állkapcsát, masszív karmos fagypengéit és szívós jégpáncélját. Fogjátok el, vegyétek le róla a gonosz agyat és engedjétek vissza a fenevadat oda, ahová tartozik.
44012 Evo 51 2013
EVO, jelentkezz szolgálatra! A gonosz agyak víz alatti támadásra készül Makuhero City ellen, és a te feladatot megállítani őket. Fel vagy szerelve fehéren izzó örvénybottal, háton hordható hüvellyel, tüskés páncéllal, kinyitható víz alatti védőálarccal és hősmag biztosító pántokkal. Ne vesztegesd az időt! Kavarj hatalmas víztölcsért az örvénybottal és pörgesd meg jól azokat a földönkívülieket!
44013 Aquagon 41 2013
Hősök, készüljetek fel egy óceáni támadásra! A gonosz agyak átalakítottak egy félénk tengeri lényt és ebből lett az elvetemült AQUAGON. Ügyelj tüskés vállára, fullánkos, csápos lábára és kettős kardbotjára, amely két ultra-éles kardot alkot, ha szétválasztják. Küld vissza azt a nyálkás kígyót a mélybe, de ügyelj, nehogy magával ragadjon!
44014 Jet Rocka 290 2013
JET ROCKA, siess! A gonosz agyak áttörték a LEGO® Hero Factory védelmét. Jelentkezz átalakításra, hogy felszereljenek a legtitkosabb, levehető hátirakétával. Nyitható, védőerőt adó, fejmagasságú kijelző (HUD), iker plazmaszóró, pöccintésre induló rakéták, plazma szárnypengék és masszív ionhajtómű jellemzi. Ezzel a technikával körözni tudsz azok körül a gonosz agyak körül.

CHIMA legendái Szerkesztés

70000 Razcal siklója Razcal’s Glider 109 2013
Védd a CHI-t Razcal siklórepülőjén!

Szárnyalj magasan Razcal siklórepülőjén CHIMA titokzatos világa fölött, hogy segíts Razcalnak megvédeni a CHI-t. Tartsd távol a többi törzset a holló siklórepülő orrával és markoló karmaival, vagy ejtsd foglyul őket a lánccal. Védd meg a holló törzs CHI-jét! A csomagban Razcal minifigurát és egy összeállítható fegyvert találsz.

70001 Crawley tépőkarma Crawley’s Claw Ripper 139 2013
Szerezd vissza a CHI-t Crawley tépőkarmából!

Crawley elillanni készül az Oroszlán törzs CHI-jével, lenyűgöző, páncélos Tépőkarom járművén. Segíts Leonidasnak megállítani a Tépőkarom terepjáró gumitalpait, hatalmas kerekeit, forgó karmait és csattogó krokodil állkapcsát! Ne hagyd, hogy meglógjon ez a pikkelyes csirkefogó! Keresd meg Crewleyt, és vidd vissza a CHI-t a nemes Oroszlán törzsnek! A csomagban 2 minifigurát és egy fegyvert találsz.

70002 Lennox oroszlános támadója Lennox’ Lion Attack 230 2013
Védd meg az Oroszlán törzs CHI-jét Lennox oroszlános támadójával!

Crug meg szeretné szerezni az Oroszlán törzs erős Támadó járművét hajtó CHI-t. Kapd el az összkerékhajtású járművel, majd segíts a bátor Lennoxnak elindítani a nagy karmos támadást. Töltsd meg a gyorstüzelő korongvetőt, és küldd vissza ezt a CHI-tolvaj gyűjtögetőt oda a mocsárba, ahonnan jött! A csomagban 2 minifigurát és egy fegyvert találsz.

70003 Eris vadászó sasgépe Eris’ Eagle Interceptor 348 2013
Indítsd sas-hajtású támadást a CHI visszaszerzéséért!

Riaszd a Sas törzset! Razar és Rizzo megszerezte a Sas törzs CHI-jét, és a szárnyas hollósiklón menekül! Indítsd útjára Eris vadászó sasgépét, és indulj ezeknek a madárbanditáknak az üldözésére! Használd a valósághű orrot, a beállítható szárnyakat és lábakat, a markoló karmokat és farkat, hogy légi ellentámadást indíts! Foglald el a vagány támadó pozíciót és indítsd a rakétákat, hogy leszedd ezeket a banditákat, vagy fogd el, és vesd őket a fedélzeti fogdába! Ez után alkalmazd a kidobó funkciót, hogy elrepülhess, és indulj új csatába. A csomagban 3 minifigurát és válogatott fegyvereket találsz.

70004 Wakz üldöző járgánya Wakz’ Pack Tracker 297 2013
Kutasd fel a CHI-t a terepjáró üldöző járgányon!

Alakíts ki egy csapatot, hogy levadászd Equilát és szerezd meg a CHI-t ezzel a lenyűgöző, terepjáró, üldöző járgánnyal. Vezesd a falkát, és versenyezz még a legnehezebb terepen is keresztül a farkassal, amelynek részletesen kidolgozott, hatalmas karmos kerekei, harapós állkapcsa és farkaslövője van! Használd a működő felfüggesztést és a funkcionáló hátsó csörlőt, ha ki kell húzni a farkas-autót a bajból, miközben Wakz és Winzar követi Equilát, hogy visszaszerezze a CHI-t törzsük számára! A csomagban 3 minifigurát, mellettük válogatott fegyvereket találsz.

70005 Laval királyi harcigépe Laval’s Royal Fighter 417 2013
Zúzd össze a krokodiltámadást Laval királyi harcigépével!

Őrjáratozz CHIMA göröngyös útjain Laval Királyi harci gépén! Mássz a hatalmas 4-kerék-meghajtású gumitalpakon és gurulj félelmet nem ismerve a csatába a hatalmas oroszlánkarmokkal és fogakkal, és egy küldetés rejtett térképével. Ennek a lopakodó Crawleynak semmi esélye sincs, ha az Oroszlán törzs CHI-jét akarja megszerezni Védd meg azt a királyi harcigép CHI-hajtású lövegtornyával! 3 minifigurát találsz a dobozban: Laval, Longtooth és Crawley, válogatott fegyverekkel.

70006 Cragger parancsnoki hajója Cragger’s Command Ship 609 2013
Zabolázd meg az oroszlánokat Cragger parancsnoki hajójával!

A végső mocsári csata elkezdődött. Leonidas és Longtooth jetbike-os szökésüket készítik elő, és magukkal akarják vinni a Krokodil törzs CHI-jét, de ennél többre lesz szükségük, ha túl akarnak járni Cragger, a krokodilherceg eszén. Indítsd be Cragger Parancsnoki hajóját és eredj a nyomukba! Hozd működésbe a hatalmas, csattogó állkapcsot, lendítsd meg a krokodilfarkot, és lődd ki a CHI-meghajtású rakétákat! Hívd a hollók szövetségesét, Rawzomot, hogy a levegőből keresse a nyomukat, vagy csapjon le a magasból, és kapja el azokat a CHI-tolvaj macskákat! Utána indítsd útnak a rejtett mini hajókat és a magasan repülő krokodil helikoptereket, hogy soha többé ne hagyhassák el a mocsarat. A csomagban 6 minifigurát, mellettük válogatott fegyvereket találsz.

70011 Eagles kastélya Eagles’ Castle 369 2013
Csatázz az arany CHI-ért és Eagles kastélyáért!

Repülj a Sas Kastélyhoz, amely CHIMA sasok által lakott területének mélyén helyezkedik el, és vetélkedj az Arany CHI-ért zajló történelmi csatában! Rögzítsd fel Lennoxot és Worrizt a Speedorzukra, húzd meg a kioldózsinórt, repülj fel a rámpán, és célozd meg a CHI-t! Ütközz a CHI-nek, nyisd szét a Sas Kastély szárnyait és leplezd le az arany CHIT-t és győzz! Rögzítsd fel a rásegítőket és helyezd át a csatát a következő szintre! A készletben 3 minifigurát és hozzájuk tartozó válogatott fegyvereket, 2 Speedorz-ot, 2 kioldózsinórt, 4 fegyvert, 2 rásegítőt, 12 CHI-t és 10 játékkártya lapot találsz. Teszteld ritmusérzékedet és pontosságodat ezzel a kétszemélyes villámgyors játékkal!

70012 Razar CHI elfogója Razar’s CHI Raider 412 2013
Ragadd meg a Sas törzs CHI-jét Razar CHI elfogójával!

Kapaszkodj a fellegek fölé, egészen a Sas törzs égi CHI templomáig Razar CHI támadóján, és keresd meg a CHI-t! Használd a 4 darab pöccintésre induló rakétát, a hátsó rakodónyílást, és a beállítható orrot, szárnyakat, farkat, lábakat és karmokat, hogy leküzdd a Sas törzs védvonalait! Ewar egyetlen védekezési lehetősége a lármás hollóval szemben a CHI ágyú beindítása, melynek segítségével visszareptetheti Razart a fészkéhez... hacsak Rizzo közelebb nem tud lopakodni, hogy horgos szerszámával elcsenje a CHI-t. A csomagban fegyvert és 3 minifigurát találsz.

70013 Equila ultra csapásmérője Equila’s Ultra Striker 339 2013
Próbáld ki Equila ultra csapásmérőjét és védd meg a varázslatot CHI-t!

Vidd el Equila hipermodern Ultra Támadóját a végső próbakörre! Engedd szabadjára a Sas törzs bámulatos csatagépét, amelyen erős gumitalpak, hatalmas, szétnyitható szárnyak, dupla sasrakéta kilövők, elülső karmok az út megtisztításához és egy vagány kilövőrendszer van. Equila, a nagyszerű harcos és Eglor a fegyverszakértő, mindenkinél jobban ismerik szakmájukat, de készen kell állniuk a CHI erő megvédésére, ha Wilhurt, a mestervadász észreveszi azt. Gondoskodj arról, hogy a ravasz farkas üres maccsal térjen vissza odújába! A csomagban 3 minifigurát és válogatott fegyvereket találsz.

70100 Tűzgyűrű Ring of Fire 83 2013
Repül át a Tűzgyűrűn!

Ugord át a Tűzgyűrűt, és csatázz a CHI-ért! Rögzítsd Razart a holló Speedorhoz, húzd meg a kioldózsinórt, rohanj fel a rámpán, és repülj át a lángoló Tűzgyűrűn, és nyerj! Rögzítsd a rásegítőt egy lángoló kivezetéshez, vagy állítsd be a tűzkúpokat, méretezd át a gyűrűt, és versenyezz a barátaiddal! A készletben találsz minifigurát, 2 fegyvert, Speedort, kioldózsinórt, rásegítőt, rámpát, 2 tűzkúpot, 6 CHI-t és 5 játékkártyát. Teszteld ritmusérzékedet és pontosságodat ezzel az egy vagy többszemélyes szélsebes játékkal!

70104 Dzsungelkapuk Jungle Gates 81 2013
Száguldj át a Dzsungelkapukon a CHI-ért!

Légy a Speedor irányítás mestere a Dzsungelkapuknál! Rögzítsd Lennoxot az oroszlán Speedorra, húzd meg a kioldózsinórt, és teszteld képességeidet, amikor átrohansz a kapukon, hogy elnyerd a CHI-t! Egészítsd ki a rásegítő kerekekkel, és felülmúlhatatlan egyenes vonalú mozgás lesz az eredmény! A készletben minifigurát, 2 fegyvert, Speedort, kioldózsinórt, rásegítőt, 2 tűzkúpot, 6 CHI-t és 5 játékkártyát találsz. Teszteld ritmusérzékedet és pontosságodat ezzel az egy vagy többszemélyes játékkal!

70105 Fészekbúvárkodás Nest Dive 97 2013
Szállj le a fa tetején lévő fészekbe, és követeld magadnak a hatalmas CHI-t!

Utazz a Sas törzs területére, hogy teszteld a fák csúcsain képességeidet! Rögzítsd fel Eglort a sas Speedorra, húzd meg a kioldózsinórt, célozz a levélrámpa felé és repülj a fészekbe, hogy megkaphasd a CHI-t a Sasok számára! Rögzítsd fel a rásegítőt, és pontosabb lesz a lövésed! A dobozban találsz minifigurát, 2 fegyvert, Speedort, kioldózsinórt, rásegítőt, 6 CHI-t és 5 játékkártyát. Teszteld pontosságodat és ritmusérzékedet ezzel az egy- vagy többszemélyes játékkal!

70106 Jégtorony Ice Tower 101 2013
Döntsd le az ősi Jégtornyot és ragadd meg az erős CHI gömböt!

Siess az ősi Jégtorony felé, hogy elvégezz egy Speedorz pontossági tesztet! Rögzítsd fel Winzart a farkas Speedorhoz, húzd meg a kioldózsinórt, és döntsd le a tornyot, hogy kiszabadítsd a CHI gömböt! Rögzítsd fel a rásegítőt, hogy még pontosabban irányíthasd a Speedort! A dobozban találsz minifigurát, 2 fegyvert, Speedort, kioldózsinórt, rásegítőt, 6 CHI-t és 5 játékkártyát. Teszteld pontosságodat és ritmusérzékedet ezzel az egy- vagy többszemélyes játékkal!

70107 Bűzös borz támadás Skunk Attack 97 2013
Indíts Speedorz Bűzös borz támadást és szerezd meg a CHI-t!

Hatolj be mélyen Chima földjére, és segíts Skinnetnek legyőzni a Farkas törzset a LEGO® Chima Speedorz Bűzös borz támadás játékban! Rögzítsd Skinnetet a Speedor borzhoz, húzd meg a kioldózsinórt és engedd szabadjára az erőt! Utána célozd meg a rámpát, ugorj át a farkason és találd el a célt, hogy megszerezd a CHI-t! Rögzítsd fel a rásegítőt, hogy még stabilabb legyen! A készletben találsz minifigurát, 2 fegyvert, Speedort, kioldózsinórt, rásegítőt, 6 CHI-t és 5 játékkártyát. Teszteld pontosságodat és ritmusérzékedet ezzel az egy vagy többszemélyes szélsebes játékkal!

70108 Királyi hálóhely Royal Roost 105 2013
Üsd le a fészket a Királyi hálóhely Speedorz bajnokságon!

Tudd meg milyen a Speedorz pontosságod az Oroszlán törzs területén a Királyi hálóhely versenyben! Keresd meg az Oroszlán törzs CHI-jét, amely magasan a kastélyoszlop tetején rakott fészekben van elrejtve! Rögzítsd Lagravist az oroszlános Speedorhoz, húzd meg a kioldózsinórt, hogy az oszlopba csapódjon, és lehozza a tetőn lévő CHI-t a földre! Rögzítsd fel a rásegítőt, hogy a Speedor még stabilabb legyen! A készletben találsz minifigurát, 2 fegyvert, Speedort, kioldózsinórt, rásegítőt, 6 CHI-t és 5 játékkártyát. Teszteld pontosságodat és ritmusérzékedet ezzel az egy- vagy többszemélyes játékkal!

70109 Örvénylő Venyigék Whirling Vines 77 2013
Csatázz a vad Chima dzsungelben az Örvénylő Venyigék Speedorz versenyen!

Száguldj keresztül Chima elburjánzott dzsungeljein, és nyerd meg a CHI-t, az Örvénylő Venyigék Speedorz versenyen! Rögzítsd Gorzant a gorilla Speedorhoz és húzd meg a kioldózsinórt! Miközben átnyargalsz a dzsungelen, hajolj el a halálos, húsevő növény örvénylő venyigéi elől és keresztül el éles agyarait, hogy eljuthass a kapun keresztül a CHI-hez! Rögzítsd fel a rásegítőt, hogy még nagyobb stabilitásért, vagy hagyj hátra egy csúszós banánhéjat, hogy akadályozza ellenfeleidet! A készletben találsz minifigurát, 2 fegyvert, Speedort, kioldózsinórt, rásegítőt, 6 CHI-t és 5 játékkártyát. Teszteld pontosságodat és ritmusérzékedet ezzel az egy- vagy többszemélyes játékkal!

70113 CHI csaták CHI Battles 92 2013
Nőj fel a kihíváshoz a CHI-ért zajló történelmi csatában!

Robbanj be a dzsungelbe, hogy versenyezz egy sor vakmerő esemény során a CHI-ért! Rögzítsd fel Longtooth-t és Wakz-t a Speedorzra, húzd meg a kioldózsinórt, hogy felgyorsuljon a rámpán, és üsd le a CHI-t! A következőben legyél te az első, aki eltalálja a forgó célpontot. Az nyer, aki a legtöbb agyarkúpot löki le. Rögzítsd fel a rásegítőt, hogy még élénkebb legyen a verseny! A készletben 2 minifigurát, 4 fegyvert, 2 Speedorz-ot, 2 kioldózsinórt, 2 rásegítőt, 2 rámpát, 4 agyarkúpot, 12 CHI-t és 10 játékkártyát találsz. Teszteld pontosságodat és ritmusérzékedet ezzel az egy- vagy többszemélyes játékkal!

70114 Égi párviadal Sky Joust 117 2013
Versenyezz egy Speedorz Égi párviadal versenyen Rawzommal és Erisszel!

Repül magasan Chima sasos területe fölé és küzdj meg egy égi párviadalban és versenyezz a 12 CHI-ért! Rögzítsd fel Rawzomot és Erist a Speedorzaikra és húzd meg a kioldózsinórt! Száguldj fel a rámpákon és ragadd meg a csúcson fészkelő CHI-t! Rögzítsd fel a rásegítőket és helyezd át a csatát a következő szintre! A készletben 2 minifigurát és hozzájuk tartozó válogatott fegyvereket, 2 Speedorz-ot, 2 kioldózsinórt, 4 fegyvert, 2 rásegítőt, 12 CHI-t és 10 játékkártya lapot találsz. Teszteld ritmusérzékedet és pontosságodat ezzel a kétszemélyes villámgyors játékkal.

70115 Felülmúlhatatlan Speedor bajnokság Ultimate Speedor Tournament 246 2013
Nevezz be a Felülmúlhatatlan Speedor bajnokságba!

Mélyen CHIMA oroszlánok által lakott területén, a törzsek gyülekeznek a Végső Speedor tornára. Rögzítsd fel Lavalt és Craggert a Speedorzra. Majd húzd meg a kioldózsinórt az oroszlán száján keresztül, és oldd fel a CHI-t! Repülj fel a rámpán, lökd meg a CHI tornyot, és szabadíts fel még több CHI-t! Rögzítsd fel a rásegítőt a Speedorzra, hogy szélesebb legyen és még nagyobb harci erővel rendelkezzen! A készletben 2 minifigurát, 4 fegyvert, 2 speedort, 2 kioldózsinórt, 2 rásegítőt, rámpát, 2 tűzkúpot, 12 CHI-t és 10 játékkártyát találsz. Teszteld pontosságodat és ritmusérzékedet ezzel az egy- vagy többszemélyes játékkal!