FANDOM

LEGO® → TECHNIC → Hero Factory
2141 << 2142 >> 2143 284px-LEGO logo.svg

2142 Breez 2.0 egy Hero Factory készlet, amely megjelent 2011 januárjában. A szett tartalmaz egy lime zöld hős, a 2.0 frissítés Natalie Breez.

Leírás Szerkesztés

Natalie Breez épül egy teljesen új technika, mint 1.0, így rugalmasabb a függelékek és gömbcsuklós csatlakozó páncél. Ő tartja a lime zöld színséma 1.0, egy további piros színű. Visel egy füstjelző maszkot fejfedő, valamint a standard 2.0 sisakot, és a páncél elsősorban épített a legkisebb 2.0-páncél. Azonban a jobb oldalon, ő alkar védi egy nagy páncél darab sport egy egyenes piros tüske. Egy másik nagyobb darab a nyomtatott páncél darab a jobb combján. A kezek és a lábak is újratervezték, mivel minden kéz négy ujja van, ellentétben a 1.0 háromujjú kezét. Továbbá, ellentétben az átlátszó narancssárga feje ő eredeti változat, Breez egy egyszínű vörös fej, más alakú, mint a 1.0-fej. Ő használja két "multi-tool pengék" fegyverként.

Háttér Szerkesztés

A Tanker Station 22 Megpróbáltatásai Tűz Breez 2.0 működik közelharcban szakember. Az újonc a Rise of the Rookies, Natalie Breez emelkedett a rangsorban a teljes körű hős bemutatására érettségi elleni harcokban Von Nebula. Miatt az ő egyedülálló mag, Breez az egyedülálló képesség, hogy kommunikálni szinte minden állat.

Megjegyzések Szerkesztés

  • Breez nem jelenik meg újra, amíg Kitörés.
  • Ő is össze Stormer 2.0, hogy egy combo modellt.

Hero Factory Leírás Szerkesztés

Ez a LEGO.com leírása.

{{{szöveg}}}

  1. ÁTIRÁNYÍTÁS Sablon:HeroFactoryTermékek