FANDOM

70004 Wakz üldöző járgánya egy Legendák Chima készlet megjelent 2013.

Leírás Szerkesztés

A csomag Követő egy nagy teherautó, amely többnyire szürkén. Az első kap a megjelenése a farkas feje segítségével a fehér fogak elemek, a fekete ferde darabot az orr, néhány piros lapok a nyelv, áttetsző piros szegecsekkel a szemét, és szürke téglák a többi. Amikor a jármű mozog az állkapocs nyílik és záródik egy kamera az első tengelyen. A kerekek nagyok, vastag, fekete gumiabroncsok és homok vörös dísztárcsák. Kevés fehér fogak elemek vannak csatlakoztatva széle körül minden egyes gumiabroncs és funkciója, mint tüskék. A hátsó a teherautó egy nagy, tüzelési ágyú van szerelve, és a tüzelési rendszer aktiválja húzza vissza a kis kart. Mellette az ágyú, egy kis zászló van. Mindkét oldalán a teherautó a hátsó két nagy, homok piros, felfelé néző kipufogó portok. Hátul a teherautó egy lánc néhány foggal elemekkel csatlakozik a végén. A lánc lehet emelni, és csökkentette, de a célja a csatolt elemek fogat ismeretlen.

Leírás Chima.LEGO.hu Szerkesztés

Ez a megnevezés a Chima.LEGO.hu. Ne módosítsa azt.

Kutasd fel a CHI-t a terepjáró üldöző járgányon!

Alakíts ki egy csapatot, hogy levadászd Equilát és szerezd meg a CHI-t ezzel a lenyűgöző, terepjáró, üldöző járgánnyal. Vezesd a falkát, és versenyezz még a legnehezebb terepen is keresztül a farkassal, amelynek részletesen kidolgozott, hatalmas karmos kerekei, harapós állkapcsa és farkaslövője van! Használd a működő felfüggesztést és a funkcionáló hátsó csörlőt, ha ki kell húzni a farkas-autót a bajból, miközben Wakz és Winzar követi Equilát, hogy visszaszerezze a CHI-t törzsük számára! A csomagban 3 minifigurát, mellettük válogatott fegyvereket találsz.