FANDOM

70006 Cragger parancsnoki hajója a Legendák Chima készlet megjelent 2013. A szett tartalmaz hat minifigurát, egy nagy Krokodil Törzs hadihajó és két kisebb hajók a Oroszlán Törzs.

Leírás Szerkesztés

A parancsnoki hajója

A Parancs hajó egy hatalmas hadihajó tartozó Krokodil Törzs. Tart a megjelenését egy nagy krokodil egy nagyon kövér testet, rövid farok, és egy nagy gyűjtemény a tüskék tüskés egész a műanyag alap. A hátsó lábak szolgálnak propellerek, nyomja a hajó keresztül mocsaras haza, és az első lábak karmos, kisebb, levehető hajók tetejükön. Között az ellenőrzések, és az első a hajó, van egy kis leeresztett fedélzeten egy kis fegyver cache. Az első a hadihajó hasonlít a feje egy krokodil, nagy vörös szemekkel nyíló formában hideaways több csipkézett fogak, és egy hosszú tüskés orra. A hátsó a hajó (köztük a farok), a helicroctor, a leváló repülés gép tartózkodik Rawzom. Meg 2 fricska tűz rakéták és 2 ezüst lézer kard mindkét oldalon. Csak előtte a farok, van egy forgatható fegyvert torony mögött a hadihajó ellenőrzéseit, és a torony tartózkodik az arany-sisakos Crominus.

Az oroszlán jet-ski

Az oroszlán jet-ski azonos, tartózkodik Lennox és Leonidas, harcosok az Oroszlán Törzs. Ők csak egy helyiség alakja mindegyiket és alkotják a sárga és barna jól alkatrészeket. Hasonlóan néhány város jet-ski az azonos méretű, az Oroszlán jet-ski a tipikus lekerekített első a legtöbb LEGO által létrehozott jet-ski.

Leírás Chima.LEGO.hu Szerkesztés

Ez a megnevezés a Chima.LEGO.hu. Ne módosítsa azt.

Zabolázd meg az oroszlánokat Cragger parancsnoki hajójával!

A végső mocsári csata elkezdődött. Leonidas és Longtooth jetbike-os szökésüket készítik elő, és magukkal akarják vinni a Krokodil törzs CHI-jét, de ennél többre lesz szükségük, ha túl akarnak járni Cragger, a krokodilherceg eszén. Indítsd be Cragger Parancsnoki hajóját és eredj a nyomukba! Hozd működésbe a hatalmas, csattogó állkapcsot, lendítsd meg a krokodilfarkot, és lődd ki a CHI-meghajtású rakétákat! Hívd a hollók szövetségesét, Rawzomot, hogy a levegőből keresse a nyomukat, vagy csapjon le a magasból, és kapja el azokat a CHI-tolvaj macskákat! Utána indítsd útnak a rejtett mini hajókat és a magasan repülő krokodil helikoptereket, hogy soha többé ne hagyhassák el a mocsarat. A csomagban 6 minifigurát, mellettük válogatott fegyvereket találsz.