FANDOM

70113 CHI csaták a Legendák Chima készlet megjelent 2013. Ez magában foglalja Longtooth és Wakz, azok Speedorz, és számos akadály, kártyák és kiegészítők.

Leírás Szerkesztés

Két Speedorz tartalmaz, egy sárga és egy oroszlán motívum és tüskék a hátsó, és egy piros a farkas motívum és láncfűrészek a hátsó.

Ide tartoznak a két zöld rámpa, amely a Speedorz ugorhat le felé a pole. A pólus barna, zöld lombozat lógott le az oldalán egy kosár tetején, amely rendelkezik a kék gömböt.

Négy fang kúp tartalmazza. Kettő sárga bázisok, míg kettő piros.

A top van szükség, amely rendelkezik a tengely egy kék ékszer belsejében.

Ide tartoznak azok a fegyverek Stafik, Mauruk, Clubius Maximus és Jabaka, tizenkét Chi kristályok, és két ripcords.

Három része a játéknak. Az első magában foglalja a rámpák és chi torony. Mindkét játékos indítani a speedorz és próbálja használni a rámpák, hogy elérje a chi torony és üsd át, ömlött a chi gömböt. A második rész magában kezdve a felső forgó majd mindkét játékos megpróbálja megütni azt a Speedorz. A harmadik rész magában felállítása agyar kúpok, majd mindkét játékos felváltva próbálja leüt a leginkább kúp.

Leírás Chima.LEGO.hu Szerkesztés

Ez a megnevezés a Chima.LEGO.hu. Ne módosítsa azt.

Nőj fel a kihíváshoz a CHI-ért zajló történelmi csatában!

Robbanj be a dzsungelbe, hogy versenyezz egy sor vakmerő esemény során a CHI-ért! Rögzítsd fel Longtooth-t és Wakz-t a Speedorzra, húzd meg a kioldózsinórt, hogy felgyorsuljon a rámpán, és üsd le a CHI-t! A következőben legyél te az első, aki eltalálja a forgó célpontot. Az nyer, aki a legtöbb agyarkúpot löki le. Rögzítsd fel a rásegítőt, hogy még élénkebb legyen a verseny! A készletben 2 minifigurát, 4 fegyvert, 2 Speedorz-ot, 2 kioldózsinórt, 2 rásegítőt, 2 rámpát, 4 agyarkúpot, 12 CHI-t és 10 játékkártyát találsz. Teszteld pontosságodat és ritmusérzékedet ezzel az egy- vagy többszemélyes játékkal!