FANDOM

70115 Felülmúlhatatlan Speedor bajnokság a Legendák Chima készlet megjelent 2013. A szett tartalmaz egy CHI talapzaton, Oroszlán szobor képzés, a földi, és két Speedorz.

Leírás Szerkesztés

A szett tartalma Laval és a Defendor XII (Speedor), Névtelen Kevert, Jahak (másodlagos fegyver), és Valious (CHI fegyver). Azt is Cragger és Chompor V18 (Speedor), Névtelen Axeblades, Gronk (másodlagos fegyver), és Vengious (CHI fegyver). A szett tartalmaz egy Oroszlán szobor és a cél, hogy amikor a hit, elindítja a gömböt a CHI felfelé. Az Oroszlán szobor készült elsősorban darabokra sárga és barna darab. A szobor a tetején a zöld átlós lemezek fehér apró darabokra, vagy karmok a tetejükön. Két ív darab, és két barna ívek alkotják az Oroszlán lába. Az oroszlán szeme világoskék átlós 1x1 cserép darab. Az oroszlán feje sárga, barna éles darabok is, ami az Oroszlán sörényét. Az oroszlán két fekete darabot alkotó az orrát, és a szája is tan. Alább a száj két kis és két nagy fehér fogak és a cél alkotja egy fehér tányér darabja és egy piros kis étel. A szett tartalmaz egy rámpa, egy sötétzöld lemez lombozat, és feltartotta két gumi TECHNIC csatlakozó darabot, hogy megakadályozza a rámpa mozog. A CHI talapzaton is tartalmaz, amely két zöld lemezek lombozat tetején, és két sötét barna átlós arch darab, 2x2 darab kerek, két fehér fogak, két 1x1 barna átlós csempe, és egy átlátszó kék tálban tartalmazó gömb a Chi lehet felborítani. Két fáklya is tartalmaz, készült egy sötétszürke kúp és a tűz darab a tetején. Tizenkettő töredékei Chi és két Ripsticks, sárga és zöld is tartalmazza. A kártya tartalmazza: Laval, Defendor XII Valious, Tratratrax, Jahak, Cragger, Chompor V18, Vengious, Grapt és Gronk.

Leírás Chima.LEGO.hu Szerkesztés

Ez a megnevezés a Chima.LEGO.hu. Ne módosítsa azt.

Nevezz be a Felülmúlhatatlan Speedor bajnokságba!

Mélyen CHIMA oroszlánok által lakott területén, a törzsek gyülekeznek a Végső Speedor tornára. Rögzítsd fel Lavalt és Craggert a Speedorzra. Majd húzd meg a kioldózsinórt az oroszlán száján keresztül, és oldd fel a CHI-t! Repülj fel a rámpán, lökd meg a CHI tornyot, és szabadíts fel még több CHI-t! Rögzítsd fel a rásegítőt a Speedorzra, hogy szélesebb legyen és még nagyobb harci erővel rendelkezzen! A készletben 2 minifigurát, 4 fegyvert, 2 speedort, 2 kioldózsinórt, 2 rásegítőt, rámpát, 2 tűzkúpot, 12 CHI-t és 10 játékkártyát találsz. Teszteld pontosságodat és ritmusérzékedet ezzel az egy- vagy többszemélyes játékkal!