FANDOM

Cragger a Legendák Chima minifigurát megjelent 2013. Ő a fő antagonista a téma.

Leírás Szerkesztés

Cragger van arany páncélban egy átlátszó lapos kék stud (CHI), amely hiányzik a show. Van egy piros szakadt fel köpenyt. A feje penész föld zöld felső és olíva zöld alján sok csipkézett fogak. A bal szeme hiányzik funkcióinak és egy nagy heg körül, jelezve, ő félig vak. Karja az olíva zöld, de a keze sötétzöld. Cragger a törzs pikkelyes izmok és piros pánt alakú, mint egy X és a közepén a törzs van egy kör a CHI, amely blokkolja a hámot a beállított, de úgy tűnik, a show. Ő vörös hevedereket folyamatos rá a lábát. Az alsó lába nyomtatott karmokkal.

Fegyverek Szerkesztés

Cragger fegyvere a választás a show, és egy készlet a Vengdulize. A Vengdualize egy kétoldalas arany láncfűrész hatalmas villája és egy rövid, de csodálatosan kidolgozott fogantyú. Ez az alakja egy krokodil szájába, és vörös lézer a közepén, amikor használják. Cragger hordozza magával minden alkalommal, és azt használja harc, általában ellen Laval. Ezt megelőzően ő használt egy kis egyoldalú fakard.

Leírás Chima.LEGO.hu Szerkesztés

Ez a megnevezés a Chima.LEGO.hu. Ne módosítsa azt.

Cragger

Cragger mindig egy rendkívüli versenyszellemmel megáldott kölyök volt. A győzelem éltette. Lavalnak igazán megtetszett ez a tulajdonsága, amikor először találkoztak, és már igen fiatalon jó barátok lettek. Abban az időben mindkettőjüket csak a kaland, az élvezet, és alkalmanként a kópéság érdekelte. Cragger kétségbe vonta, hogy Laval ismeri az oroszlán illemszabályokat, Laval pedig megtalálta annak a módját, hogy Cragger képes legyen néha önmagán is nevetni – ami, tekintetbe véve Cragger túlméretezett egóját, nem kis eredmény. De minden megváltozott, amikor Cragger először megízlelte a CHI-t. Szigorú szabályok vonatkoznak arra, hogy milyen életkortól szabad használni a CHI-t, és Cragger még túlságosan fiatal volt ahhoz, hogy ezt a bámulatos erőt kezelni tudja. Cragger számára a CHI a felülmúlhatatlan erő olyan élményét adta, amelyet mindig is keresett. Ebből az élményből teljesen sosem gyógyult ki. Ez volt Laval és Cragger számára a vég kezdete, csakúgy mint CHIMA ezeréves békés korszakának is.