FANDOM

Crawley a Legendák Chima minifigurát megjelent 2013.

Leírás Chima.LEGO.hu Szerkesztés

Crawley

Crawley egy másik krokodil-csatlós. Crawley szikár, nyugtalan és gyors. Úgy használja a farkát, mint egy szupererős a korbácsot – pengeéles pikkelyeivel páholja, gáncsolja és csapdába ejti ellenfeleit. Crug hatalmas, büntető nyaklevesekkel támad. Crawley száz apró szúrással fáraszt ki. Cragger legfélelmetesebb gyalogos katonája Crawley és Crug.

Leírás Szerkesztés

A hüllő Crawley egy színe olajzöld. A keze fekete, és az alsó állkapocs egy kicsit világosabb színű, mint a feje. Ő nyomtatás lábujjhegyen, hogy a karmok, az ő comb és a biztonsági öv, színes gesztenyebarna, és az ő törzs, izmos nyomtatás ugyanolyan zöld, mint az alsó állkapocs. A közepén a törzs nyomtatás, van egy ezüst bross a kék kő a közepén. Szeme sárga, és hosszú orra, mint egy krokodil, számos fogak, és az orrlyukai nyomtatás a tippet. Néhány apró tüskék díszítik a feje búbját.

Háttér Szerkesztés

Crawley van a krokodil törzs, és Cragger és Crominus, és nyilvánvalóan szövetkezett a Raven törzs és a farkas törzs, Razcal, razar, Wakz, Winzar, és mások. Ő vezeti a Claw Ripper, a jármű két hatalmas kerék hátul, és futófelület elöl, valamint a harapós száj büszkélkedhetett az első. Harcol a sas, oroszlán, és Gorilla frakciók a világoskék Chi kristályok.