FANDOM

Crug egy Legendák Chima minifigurát megjelent 2013.

Leírás Szerkesztés

Crug feje áll a sisak-szerű darab tervezték, hogy illeszkedjen a normál minifigura fejét, és hogy hasonlítanak a tényleges krokodil. Ez a darab tartalmaz egy fém állkapocs és a mérleg a szemek fölött. Crug sárga szeme látszik át a darabot, a hunyorogva kifejezés. A tetején a Crug feje funkciók scutes futnak le a hátán.

Crug a félmeztelen, de visel nyakláncot fölött sebhelyes törzs. Az ő derék egy szakadt öv, hogy úgy tűnik, hogy a chi gömb övezi a csontok vagy karmok. Alább az öv sötétvörös ágyék ruhát, amely magában foglalja a legtöbb Crug csípőt mellett húros fogak. Bőre barna színű, ellentétben a többi krokodilok. A lába fehér karom és a térd területén funkciókat nyomtatást. Crug hátán nyomtatási funkciók kiterjesztése a szalag és az ágyék ruhát, valamint mérlegek és kissé kiterjesztése a scutes hogy lerobbant a feje darabot.

Leírás Chima.LEGO.hu Szerkesztés

Ez a megnevezés a Chima.LEGO.hu. Ne módosítsa azt.

Crug

Crug Cragger fő gengsztere. Egyszerűen csak nagy, erős és vakon engedelmeskedik. Soha nem kérdőjelezi meg a parancsot. Csak törtet előre, bármilyen őrült feladattal is bízza is meg őt Cragger. Lobbanékony és veszélyes természete ellenére egy kitömött, játékmackóhoz hasonló békával alszik, amit „Tubicám”-nak szólít.