FANDOM

Eglor
Téma:

Chima legendák

Tartozékok:

Jabaka
Axcalion
Lightnix

Évek:

2013

Megjelenések
{{#declare:Title=Title|Image=Image|Theme=Theme|Variations=Variations|Accessories=Accessories|Years=Years|Appearances=Appearances|Page=Eglor}}

Eglor a Chima legendák minifigurát megjelent 2013.

Háttér Szerkesztés

Eglor része a Sas frakció együtt Eris, Ewar, Ewald és Equila, amely szövetkezett a Lion frakció és Gorilla frakció ellen Raven, Wolf, és a Krokodil frakció. Ő vezeti a kék Speedor.

Leírás Chima.LEGO.hu Szerkesztés

Eglor

A ballisztika és a kezdetleges rakéták mestere, Eglor a sasok „kütyümadara”. Ha elég időt adnak neki, Eglor úgy képes kiszámítani egy kavics pontos sebességét és pályáját fél CHIMÁ-n keresztül, hogy az teljesen megbénítja a célpontot. Tollas karmaiban a legkisebb gallynak is egy rakétához hasonló, robbanásszerű hatása lehet. Az egyetlen probléma csak az, hogy repülési számításai olyan sok időt vesznek igénybe, hogy a csata már általában befejeződik, mire kilövi romboló lövedékeit. A legtöbb esetben „halálos” támadása egy teljesen üres csatatéren landol, jóval később az ellenfelek távozása után. Nincs számológépe sem, ezért egyenleteit a fél sas-hegységet beborítva kaparja krétával. A többi sasnak óvatosan és lábujjhegyen kell a firkálmányok között járnia, nehogy elmosódjanak, mert az olyan téves számításhoz vezetne, hogy a lövedékek a céltól távol érnének földet. Ez sokkal többször fordul elő, mint ahányszor a sasok ezt el szeretnék ismerni.