FANDOM

Eris
Téma:

Chima legendái

Tartozékok:

Eglaxxor

Évek:

2013 - 2014

Megjelenések
{{#declare:Title=Title|Image=Image|Theme=Theme|Variations=Variations|Accessories=Accessories|Years=Years|Appearances=Appearances|Page=Eris}}

Eris a Chima legendái minifigurát megjelent 2013.

Leírás Szerkesztés

Eris egy törzs és az öv világoskék bőr, mint a fej-darab a sas "sisak", fehér karok és a lábak, és kéz a láng sárga. Az ő "lábujjait", ő jelöléseket, mint azok a sas karmai. Van arany nyomtatás térdén, és az ő öv. Az ő "sisak", fehér alapszín, egy láng sárga csőr, eyeholes, és egy arany korona a kék kő a közepén, három "ágakkal" emelkedik a hátsó. A szeme, kiderült, a eyeholes, narancssárga. Rajta törzs, visel arany váll páncél darab átlátszó világoskék lapos stud darab közepén. Fehér sas szárnyai csatlakozik vissza. Az ő törzs egy köldök, és egy arany felső fedezésére mellét. Azonban a készülék 70009, visel egy új 2013 páncél darab, amely szintén látható Lagravis szettben.

Háttér Szerkesztés

Bár a stratégiai és koncentrált, mint a legtöbb más sasok, Eris is képes gondolkodás gyorsan. Eris kedves és hűséges barát. Ő egy jó mesélő, és szeret vicceket mondani, bár a barátai nem általában megtalálja őket vicces.

Eris a legjobb barátja Laval és inkább a cég, hogy a legtöbb egyéb sasok.

A csatában ő forgat Eglaxxor, a csatabárd-szerű fegyver barna tengely, egy arany fejét, lapos kék csapok mindkét oldalán. Bár nem különösebben erős, ő teszi fel ezt a hátrányt az intelligencia, stratégia, és a meglepetés.

Leírás Chima.LEGO.hu Szerkesztés

Eris

Bár a Sas törzs sok tagja lehet egy kicsit „üresfejű”, Eris mindig rendkívül összeszedett és vág az esze mint a borotva, valószínűleg ezért van az, hogy több időd tölt a földhöz-kötött lények (például Laval) társaságában, mint a felhők népével. Szereti a kalandokat és a rejtvényeket, és úgy sztorizik, mint senki más. Ugyanakkor harcosként rendkívüli stratéga. Amit erőben hiányzik, azt ésszel pótolja. Erisszel harcolva szükséged van a testedre ÉS az elmédre is, mert mindig van egy trükk a tarsolyában. Sosem viselkedik rosszindulatúan...ha nem provokálják. Általában ő az első aki segítő kezet nyújt és az utolsó, aki cserben hagyna egy bajba került barátot. Erisre mindig lehet számítani. Csak ne engedd, hogy sarokba szorítson és vicceket meséljen neked – nagyon sok egyáltalán nem annyira vicces, mint ahogy azt ő gondolja.