FANDOM

Ewald a Legendák Chima minifigurát megjelent 2013.

Leírás Szerkesztés

Ewald egy darab szerelt fölött világoskék fejét sas alakú funkciók egy stilizált megjelenés. A sisak arany és gerincek oldalán, melyek hasonlítanak a toll és a három csúcs a hátsó. A sárga csőr van az elején, és kék gyűrű a szem körül lyukak. A legtöbb arc alatt borítja, de világos kék, sárga, csőr (amely magába foglalja a sisak), és a szemek, amelyek beesett vissza a fejét. Vannak különböző sötétkék toll körül Ewald feje.

Ewald visel kék köpenyt arany hímzéssel körül nyitott láda és helixes körül a köntöst. A központ egy sötétebb kék darab, amely fut a Chi lyuk lógott ki a mellkas, hogy a biztonsági öv a derekát. Továbbra is múlt az övet, és rá a lejtőn használt alsó részét egészen a végéig. A meredekség is kék az azonos arany spirál mintát. Az alul arany gerincek. Ewald a karok és kezek, fehér sárga.

Egy arany mellkasi lemez fedi fel jelentős mennyiségű Ewald a törzs. Terjed felfelé a vállát, és kiáll az oldalán az első. A legtöbb első lapos, de a stud kerül oda. A hátoldalon a páncél, két fehér klip vannak elhelyezve, amely tart görbe, tollas szárnyak.

Háttér Szerkesztés

Ewald a feje a sasok vezető tanácsa. Ő körültekintő tervezésével mind a nagy és a kis dolgokat, és tonizáló őket a tökéletesség, amely megtartja őt a befejező semmit.

HeroFactory.LEGO.hu Leírás Szerkesztés

Ez a megnevezés a LEGO.hu. Ne módosítsa azt.

Ewald

A sasok kormányzótanácsának vezetője, Ewald hajlamos a vég nélküli tárgyalásokra bármilyen témában, a harci stratégiától az ebédmenüig. Mindig mindenben a tökéletes megoldást keresi, ez azonban megakadályozza abban, hogy bármit is elvégezzen. Az igazság a következő: imád vitatkozni a tettekről SOKKAL inkább mint tetteket végrehajtani.