FANDOM

A Hero Factory témát jétől 13. július 2010 napjainkig. A téma középpontjában egy csapat robot hősök, akik védik a galaxis különböző fenyegetésekkel szemben. A téma elsősorban használ új TECHNIC elemek minden készlet, akárcsak BIONICLE. Mivel ez az utódja BIONICLE, az első hullám volt a készletek címke olvasható: "A döntéshozók a BIONICLE" nyomtatva a doboz.

Történet Szerkesztés

Von Nebula Szerkesztés

A történet alapja az Makuhero City-be. A legnagyobb épülete és a város védjegye a Közgyűlés Tower, a 589 méter magas, 715 méter széles és 924 méter hosszú torony található, a város központjában Makuhero. Ez mozgatórugója a "hideg fúzió" és ez foglalkoztat, összesen 11.127 alkalmazottal. Ez a torony a "Hero Factory", hogy épít a különböző robot hősök, amelyeket azután, amikor a Call Center-től fogad hívásokat áldozatok. Ők jelenthetik a sürgősségi és hívja a robot hős. Alapítója Hero Factory a Akiyama Makuro.
Bent a Közgyűlés Tower, ezeket a hősöket épülnek minden nap. Ezek a termékek a munka a tervezéstől szakértők és robot építése szakemberek. Ezek a robotok hősök vannak ellátva szilárd rost-karbid bevonat, Quaza magok és felszerelt sisakot és berendezések a harcot a gonosz a belek és a szerkentyű. Egyszer kialakítani, ezek a vállalkozások a hős speciális hüvely és ragyogott az egész galaxisban és az egész időt, hogy legyőzze a gonosz, és megoldani a különböző missziókban.

Tüzes megpróbáltatás Szerkesztés

Az első hullám Hero Factory 2011-ben nevezték Mission: Tűz megpróbáltatásokat. A Hero Factory könyvet adott ki egy LEGO magazin decemberi, akkor adta ezt a leírást: kiküldött egy veszélyes küldetésre, hogy mentse az üzemanyagtöltő állomásra, a hősök támadt tűz elvetemült gazemberek, akik bizonyítják, túl gyorsan és túl erős. Legyőzni ezeket a hírhedt gonosztevők, a hősök kell alakítani és újra felszerelt speciális, új fegyverek és felszerelések. De vajon az átalakítás működni? A történelem a Hero Factory nyugszik a siker!

Vad bolygó Szerkesztés

A 3.0 Hero Factory című sorozat vadember bolygó. Ez be van állítva a Föld nevű Quatros, amelynek magja quaza. A fő gazember nevű Vajákos ember, aki megpróbálja kicsomagolni a quaza. Ha sikerrel jár, a bolygó meg fog halni és szétesés. A hat hősök, most állat hatáskörrel kell utazni Quatros és megállítani a gyilkos gazember a bolygón. De vannak vad állatok, akik megtámadják őket, hogy három példát Waspix, Fangz, és nyers-állkapoccsal, akik ellenőrzik a Vajákos ember.

Kitörés Szerkesztés

A negyedik sorozat címmel Hero Factory kitörés és egy gazembernek nevezett Black Phantom, aki megszegi a Hero Factory torony - segítségével az elme Von Nebula - és lehetővé teszi a más gonosztevők menekülni. Míg az összes hősök megzavart a szökevények, a Black Phantom marad hátra, hogy elpusztítsa a Hero Factory szerelvény torony. A misszió vezetője elfogták, és az összes többi hős arra, Rocka feladata, hogy legyőzze Black Phantom előtt tudja átvenni. Kitörés a második sorozatot is egy XL hős (Preston Stormer), valamint az első sorozat tartalmazza valamennyi, az eredeti 9 hősök (ide nem értve a Dropship pilóta). Mindegyik csomag tartalmaz egy hős mag egy titkos kód a hátsó, használt kitörés online játék. Kitörés egyben az első sorban Hero Factory tervek szerint két hullámban készletek, 1 Tél 2011/2012 és egy 2012 nyarán.
Ami a televíziós sorozatot illeti, ez az első része, hogy az ismétlődő gazemberek, amelyek közül az egyik fő szerepe, mint az "elme" a kitörés. Voltix tűnik a "megszakító-külső" a gazemberek, hiszen ő volt az, aki lehetővé tette Von Nebula törni magát a saját Black Hole személyzet, ami egy fekete lyuk, és lehetővé teszi a gonosztevők menekülni.

Elmetámadás Szerkesztés

Invázió a Mélyből Szerkesztés

Karakterek Szerkesztés

HősökSzerkesztés

Preston Stormer
Habár ő egy eléggé új modell, Stormer egy klasszikus hős típus. Hűséges, aki kerüli a feltűnést és a sok hűhót, és nem csinál ostobaságokat. Legény a talpán és helyén van a szíve, annak a belső zűrzavarnak ellenére, amely benne dúl, mióta elveszítette barátját és hős társát. MissionCam felvételek bizonyítják, hogy kétségtelenül helyesen cselekedett, és a véletlen eseményt semmiképp nem lehet Stormer hibájának felróni. Ő azonban megingathatatlan abban a hitében, hogy valamit biztosan lehetett volna másként tenni.
Stormer célul tűzte ki, hogy az Alfa csapat vezetője legyen, mert tudja, hogy jó vezető lenne. Elismeri, hogy van benne versenyszellem, tehát jó érzés lenne számára, ha a szervezet csúcsára kerülne. Stormer azt is elismeri, hogy időnként egy kissé makacs is szokott lenni.
Natalie Breez
Ne hagyd, hogy ennek az újoncnak a légies megjelenése megtévesszen, ő nem könnyű eset. Breez nagyon értelmes, és született diplomata, de félelmetes ellenfél a harcban is, nagyon hasonló ahhoz, amikor a nőstényoroszlán védelmezi a kicsinyeit, ha azok veszélybe kerülnének.
Breez sokat letesz az asztalra, harci képességein túl is. Breez egy kísérleti program során jött létre - amely, amikor megkapta a kezdeti szuper-feltöltést - egy 'kapcsolatot' hozott létre a természettel az ismert galaktikus régiók legnagyobb részén. A haverjai azzal bosszantják, hogy ő lehet a 'hiányzó láncszem', mert elég jól tud kommunikálni a kinti világ szinte minden furcsa lényével. Természetesen, ez általában azt jelenti, hogy be kell tennie a hátborzongató lényt az egyik altatótartályba.
William Furno
Mindenki, aki részt vett a létrehozatalában, egyetért: Furno igazán kivételes. Ő a lejújabb modell, a technika csúcsa minden szempontból. Amikor Furno Hero Core-ját először feltöltötték, ez olyan Quaza reakciót indított el, amely szinte minden megfigyelőt elfújt – szó szerint. A robbanás annyira eltért a szokásostól, hogy a Hero Factory tudósai mindannyian egyetértettek abban, hogy ez sokkal inkább az utolsó Hero Core töltés volt, mint az első. Így most mindenki izgatottan várakozik és megpróbálja elképzelni mi történik majd, miután Furno elvégzi utolsó tesztküldetését is és megkapja az utolsó szuper-töltést. Senki sem kételkedik abban, hogy Furno mindennel el van látva ahhoz, hogy teljes értékű hős legyen... azaz, amíg tart a szerencséje a harcmezőn, és egészben tudja befejezni a küldetését.
Dunkan Bulk
Bulk tagja a Stormer által személyesen válogatott elit csapatnak. Ő a valaha létezett legerősebb, legacélosabb hős. Barátai úgy tekintenek Bulkra, mint egy két lábon járó romboló tankra.
Nem titok, hogy Bulknak nagyobb a bátorsága mint az esze, de mégiscsak hős ő is, és ha másként nem lehet, izomerővel talál megoldást. Bulk akkora ütést is áll, amely egy fát is kidöntene, és folytatja a támadást. Ő úgy gondolja, hogy azért mert ő igazi hős, de barátai ragaszkodnak ahhoz, hogy azért, mert olyan kemény feje van és annyira konok, hogy nem is érez fájdalmat.
Bulk bármikor készen áll a következő bevetésre, nem számít, hogy mennyire veszélyes. Hé, ha gyáva vagy... nem tudod fenéken billenteni az ellenséget!
Mark Surge
Surge lehet egy igazi, villámvédelmi biztosítóval ellátott sistergő, feszültség alatt lévő vezeték és a természettel is dacol.
Furno, Surge és Breez a három legújabb modell, és mindegyikben vannak olyan kísérleti alkatrészek, amelyek gondos ellenőrzést kívánnak meg. Az utolsó dolog, amit egy olyan fiatal, félszeg fickó, mint Surge szeretne, hogy valami stréber tudós tanulmányozza a reakcióit. De ahogy Furno mindig is rámutat, ha maradéktalanuk hős akarsz lenni, akkor is be kell tartanod a szabályokat. Surge számára ezt könnyebb kimondani, mint megtenni. Tele van jó szándékkal, mindaddig, amíg valami ki nem borítja, de ekkor mintha elveszítené szeme elől a hosszú távú célokat, és elragadják a pillanatnyi érzelmek.
Jimi Stringer
Stringer az egyetlen Hero, akire Stormer álladó csapattagként tekint. Ez a karcsú harci gép új értelmet ad a vagány szónak, mert zenélni is tud. Zenei hajlama még akkor is megnyilvánul, amikor basszus hangú robbantásaival szó szerint elfújja a rosszfiúkat.
Nem számít, hogy mennyi feszültséggel járhat egy küldetés, ki vagy mi lehet veszélyben, Stringer megőrzi nyugalmát – néha olyan mértékben, hogy ez már igazán bosszantja Stormert és Bulkot is. Stringer nem tehet róla, csak egy kissé filozofikusan kezeli a dolgokat, ami dallamaihoz illő néhány édes dalszövegben nyilvánul meg. Hagyja, hogy magával sodorják az események és élvezi azt a kielégülést, amelyet a feladat teljesítése okoz, ha éppen nem új dallamokon töri a fejét. Stringer zenei ízlése távolról sem lágy, de ez a hős mindig annak tűnik.
Julius Nex
Nex a Hero Factory által gyártott legújabb Rookie hősök egyike. Keretét egy csúcstechnikát jelentő alváz képezi, amely kiváló alapot ad az egyes küldetésekre való frissítéshez és korszerűsítéshez.
Higgadt, összeszedett és csendes, szinte hihetetlen, hogy Nex fegyverszakértő. Ha azonban egyszer szükség van a tapasztalataira, azonnal éber lesz, és kész a cselekvésre. Ha egyszer legyőzte az őt zaklató valamelyik gonosztevőt, akkor gyakran meditációs állapotba kerül és összeszedi a gondolatait. Bámulatosan nyugodt, ha veszéllyel kell szembenéznie, védekezik, támad, vagy szanitéc szerepet vállal, pergőtűzben is. Távolról sem hetyke újonc, Nex a nyugalom és hozzáértés kivonata.
Nathan Evo
Evo a Hero Factory által gyártott legújabb Rookie hősök egyike. Keretét egy csúcstechnikát jelentő alváz képezi, amely kiváló alapot ad az egyes küldetésekre való frissítéshez és korszerűsítéshez. Megbízható és félelmet nem ismerő, kemény fickó.
Lelkes és rendkívül jól ismeri teljesen új testét. Evo bámulatos hajlékonysággal és hiperérzékeny érzékszervekkel rendelkezik. A kommunikácó szakértője, képes szinte bármilyen rendszerrel kapcsolatba lépni, és ő a Hero Segítségnyújtás új feje. Kövesd őt a HeroFeed-en, vagy köss vele barátságot a HeroBook-on!
Rocka
A Hero Factory hatalmas gyártóműhelyének legfrissebb újonca Rocka. A legmodernebb elemekből összeállított Rocka a lehető legújabb technikát képviseli. Egy másik igen sikeres újonc, Furno, alapján alakították ki, de külső megjelenése láthatóan eltér attól.
A fiatal Furnóhoz hasonlóan, Rocka is lobbanékony és magabiztos. Azonnal, ösztönösen lát neki a feladatnak, nem gondol arra, hogy az esetleg meghaladja az erejét. Intelligenciája és a gyakorlóterületeken teljesített küldetések százai során megszerzett képességei legtöbbször megvédik a bajtól, de olykor-olykor őt is ellepik a hullámok. Ennek ellenére, a csapat vezetője, Stormer, nagy reményeket fűz ehhez az újonc hőshöz.

Szettek Szerkesztés

2010Szerkesztés

2011Szerkesztés

2012Szerkesztés

2013Szerkesztés

2014Szerkesztés