FANDOM

Lennox a Legendák Chima minifigurát megjelent 2013.

Leírás Szerkesztés

Lennox van bézs kar, a törzs és a lábak, fehér kezét. A lába már jelölések oroszlán lábujjak és karmok. Visel kék szoknya arany és fekete jegyekkel, és szalagok a térdén. A mellkasa, visel kék öv arany bross, és a közepén a bross, van egy kék kő. Lennox mellkasa jelzések fehér és izmos. Lennox egy tüskés, barna sörény haj, sötét kék keret. Az arca a bézs, és van egy fehér pofa. Az orr fekete, és van egy kis barna szakálla alatt fekete nyomtatott száját. Lennox szeme narancssárga.

A fej alatt a kiterjesztés két kifejezés, az egyik emlékeztet a dühös arc látható a kiterjesztés, és a zárt szájjal a fogát lógott ki egy egyszerű mosoly.

HáttérSzerkesztés

Lennox tagja az Oroszlán Törzs hadsereg, ahol a vezető és a jármű szakértő.

Chima.LEGO.hu Leírás Szerkesztés

Ez a megnevezés a Chima.LEGO.hu. Ne módosítsa azt.

Lennox

Lennoxra, aki örökké vagy a Speedoron vagy saját oroszlános támadó járművének nyergében száguldozik, általában úgy tekintenek, mint egy nemtörődöm fickóra, aki szereti jól érezni magát. Igaz, eszeveszetten vezeti az oroszlános támadó járművet, és ha valaki az útjába kerül amikor száguldozik a Speedoron, az jobb ha vigyáz. De rejtett mélységek vannak benne, és valójában mindent tud, amit tudni lehet a kettő vagy négykerekű járművekről. Elenségei számára lehet, hogy könnyű célpontnak tűnik, de Lennox tartogat számukra néhány meglepetést.