FANDOM

Leonidas a Legendák Chima minifigurát megjelent 2013.

Leírás Szerkesztés

Leonidas van bézs kar, a törzs és a lábak, és a fehér kezét. A lábujjak jelölések oroszlán-szerű lábujjak, és ő visel kék szoknya arany és fekete jegyekkel, és szalagok a térdén. A mellkasa, visel kék öv arany bross, és a közepén a bross, van egy kék kő. Mellkasa jelzések fehér és izmos kinézetű. Leonidas egy tüskés narancssárga sörény haj, sötét kék, határ, az arca a bézs, és van egy fehér pofa. Az orr fekete, és van egy kis szőr alatt áll a szája, amely egy ostoba mosollyal. Leonidas szeme narancssárga, van egy kétoldalas arc egyik oldalán van egy ostoba mosolyt, és a másik, hogy van egy zavaros kifejezés.

Leírás Chima.LEGO.hu Szerkesztés

Ez a megnevezés a Chima.LEGO.hu. Ne módosítsa azt.

Leonidas

Leonidas egy Oroszlán gyalogos és őrkatona. Leonidas nem buta. Csak képtelen egyszerre két gondolatnál többet a fejében tartani. Ha adsz neki egy parancsot – Őrizd a Templom bejáratát – hatékonyan és kérdezés nélkül végre fogja hajtani. Azonban, ha egy második parancsot is adsz neki – Közben tisztítsd meg a kardod! – akkor teljesen összezavarodik. Ő az a fajta srác, aki NEM képes egyszerre rágógumit rágni és sétálni. Egyszerre csak egy dolgot parancsolhatsz neki, vagy sétáljon VAGY rágógumizzon. Nagyobb lelkesedéssel fogja elvégezni az egyenként kiadott feladatokat mint bárki más.