FANDOM

Natalie Breez a Hero Factory karakter, aki specializálódott diplomácia, hogy képes kommunikálni a sokféle állat. Tagja az Alpha csapat, és jelen volt a Megpróbáltatásokat a tűz, Kitörés, és a Elmetámadás küldetéseket. A név is utal, hogy a hős jelen Invázió a Mélyből küldetését.

Biológiai Szerkesztés

LEGO.com-icon-yellow Ez a megnevezés a Hero Factory. Ne módosítsa azt.

Ne hagyd, hogy ennek az újoncnak a légies megjelenése megtévesszen, ő nem könnyű eset. Breez nagyon értelmes, és született diplomata, de félelmetes ellenfél a harcban is, nagyon hasonló ahhoz, amikor a nőstényoroszlán védelmezi a kicsinyeit, ha azok veszélybe kerülnének.
Breez sokat letesz az asztalra, harci képességein túl is. Breez egy kísérleti program során jött létre - amely, amikor megkapta a kezdeti szuper-feltöltést - egy 'kapcsolatot' hozott létre a természettel az ismert galaktikus régiók legnagyobb részén. A haverjai azzal bosszantják, hogy ő lehet a 'hiányzó láncszem', mert elég jól tud kommunikálni a kinti világ szinte minden furcsa lényével. Természetesen, ez általában azt jelenti, hogy be kell tennie a hátborzongató lényt az egyik altatótartályba.

Invázió a Mélyből Univerzum Biológiai Szerkesztés

LEGO.com-icon-yellow Ez a megnevezés a HeroFactory.LEGO.hu. Ne módosítsa azt.

Breez sokat letesz az asztalra, bámulatos harci képességein túl is. Képes kommunikálni a galaxis szinte bármelyik lényével, legyen az akár jó akár gonosz. Csapattársai azzal szokták ugratni, hogy ő a hiányzó láncszem az Alpha csapat és a gonosztevők között.

Idézetek a filmből: „Breez az Alpha csapatnak! Stormert a föld alá vonszolják!”
„Hero Factory! Itt Breez! Jelentős erősítést kérünk!”
„Alpha csapat! Erősítést kérek... Hero Factory, küldjétek, akit csak lehet!”

Erősségek: Bátor
6. érzék
Keményen dolgozik

Gyengesége: Néha túlságosan is keményen dolgozik, hogy bizonyítsa, ő is igazi hős.

Breez utalhat

GalériaSzerkesztés