FANDOM

Nathan Evo a Hero Factory karaktert be 2011-ben. Szakterülete a kommunikáció, és tagja az Alpha csapat, miután jelen van a Megpróbáltatásokat Tűz, Kitörés és a Elmetámadás küldetéseket. A név is utal, hogy Evo, az Invázió a Mélyből változata a karakter.

Evo utalhat

Biológiai Szerkesztés

LEGO.com-icon-yellow Ez a megnevezés a Hero Factory. Ne módosítsa azt.

Evo a Hero Factory által gyártott legújabb Rookie hősök egyike. Keretét egy csúcstechnikát jelentő alváz képezi, amely kiváló alapot ad az egyes küldetésekre való frissítéshez és korszerűsítéshez. Megbízható és félelmet nem ismerő, kemény fickó.
Lelkes és rendkívül jól ismeri teljesen új testét. Evo bámulatos hajlékonysággal és hiperérzékeny érzékszervekkel rendelkezik. A kommunikácó szakértője, képes szinte bármilyen rendszerrel kapcsolatba lépni, és ő a Hero Segítségnyújtás új feje. Kövesd őt a HeroFeed-en, vagy köss vele barátságot a HeroBook-on!

Invázió a Mélyből Univerzum Biológiai Szerkesztés

LEGO.com-icon-yellow Ez a megnevezés a HeroFactory.LEGO.hu. Ne módosítsa azt.

Evo a Hero Factory csapat egyik legfrissebb újonca. Evo lelkes és kiválóan képzett kommunikációs szakértő, aki képes kiismerni és használni szinte bármilyen számítógépes/mesterséges intelligencia rendszert és egy igazi örökmozgó. Hangosan, gyorsan és viccesen beszél, megszólít és elnevez minden számítógépet és eszközt, amelyikkel csak kapcsolatba kerül, mintha a legjobb barátja lenne, és bátorító kiáltásokat hallat, amikor használja őket.

Idézetek a filmből: „Ki kell ugranom a lövegtoronyból!”
„Hero Factory, itt nálamnál is nagyobbra van szükség. Csatagépek kellenek!”

Erősségek: Kommunikációs szakember
Lelkes
Mókás

Gyengesége: Néha egy kicsit őrülten viselkedik

Galéria Szerkesztés