FANDOM

Preston Stormer a Hero Factory karakter 2010-ben bevezetett. Ő a vezetője az Alpha csapat, és jelen volt a Megpróbáltatásokat a Tűz, Vad bolygó, Kitörés, és a Elmetámadás küldetéseket. A név utal is Stormer, a vezetője az Alpha csapat az Invázió a mélyből világegyetem látható rész 11.

Biológiai Szerkesztés

LEGO.com-icon-yellow Ez a megnevezés a LEGO.com. Ne módosítsa azt.

A hősök nem esnek pánikba krízishelyzetben sem. Stormer az Alfa 1 csapat vezetője, egy tapasztalt veterán hős. Sem gonosztevők, sem újoncok nem tudják őt megtéveszteni. Csak talpra ugrik, átveszi a vezetést, és munkához lát. Itt a vége. Nos, természetesen nem egészen. Nagyon SZIGORÚ az újoncokkal, de csakis az ő érdekükben, és tudják, hogy megbízhatnak benne, mert jó döntéseket hoz. Keveset beszél, és akkor is megfontoltan. Nincs szükség se humorra, se semmi másra. Ultra Mach gyorsasági kerékpárja nyergében Stormer megállíthatatlan.

Invázió a Mélyből Univerzum biológiai Szerkesztés

LEGO.com-icon-yellow Ez a megnevezés a HeroFactory.LEGO.hu. Ne módosítsa azt.

Stormer az Alpha 1 csapat vezetője, egy tapasztalt, veterán hős, akinek jelmondata az, hogy hősök nem esnek kétségbe, ha baj van. Sem gonosztevők, sem újoncok nem tudják őt megtéveszteni. Csak talpra ugrik, átveszi a vezetést, és munkához lát. Itt a vége.

Idézetek a filmből: „Az egész várost elfoglalják. Mik ezek a lények?”
„Antropolis népének szüksége van ránk... Lássunk munkához!”
„Azt hiszed legyőzhetsz?”

Erősségek: Született vezető
Széleskörű tapasztalat
Intelligens
Céltudatos

Gyengesége: Nincs (Ha magát Stormert kérdezed)

Stormer utalhat

Galéria Szerkesztés