FANDOM

Rawzom a Legendák Chima minifigurát megjelent 2013.

Leírás Szerkesztés

Rawzom elsősorban fekete, kis mennyiségű lila, arany, vörös és szürke. A lábát, hogy három szürke karmok minden gyalog, valamint goldish-tan Térdvédők és lila toll a felső bal lábát, és a szürke tok a jobb. Ő szürke csíkos lesz az egész felsőtestét, a holló szimbólum hátán. Ő lila kezét és fekete karját. Van egy új páncélt darab arany és ezüst, attól függően, hogy melyik készüléken az ő fekete szárnyakkal hátulján és egy lapos, átlátszó kék stud az első. A feje kétoldalas koronával mindkét oldalon együtt hunyorogva sárga szeme és szürke csőr. A sisakja is fekete, piros jelölések és egy arany korona, valamint egy fekete csőr.

Háttér Szerkesztés

Rawzom a Nagy tolvaj Master, vagy király, a Holló törzs. Ő és társai, köztük Razar, Rizzo és a könyvelő Razcal, mellé a krokodilok és a Farkasok a konfliktusban átívelő egész Chima. Mint minden Hollók, Rawzom specializálódott lopakodás és tolvajlás.

Leírás Chima.LEGO.hu Szerkesztés

Ez a megnevezés a Chima.LEGO.hu. Ne módosítsa azt.

Rawzom

Rawzom a hollók Legfőbb Mestertolvaja, aki azonban az apróbb tolvajlást sem veti meg, ha ahhoz van hangulata. Gyors és gyakorlott – ne feledd el kétszer is megvizsgálni a zsebeidet, ha ő van a közeledben. Az apró lopás mellett, Rawzom kitűnő látása tökéletes vadásszá teszi őt magasan CHIMA fölött, a levegőben.