FANDOM

Razcal a Legendák Chima minifigurát megjelent 2013.

Leírás Szerkesztés

Razcal lába van szürke karmok nyomtatott őket, valamint néhány arany, lila és szürke fenti adatok is. A csípő aranyat részletezi a központban, és egy kicsit a szürke körül az arany. A törzs nem kevésbé részletes, mint a lábak. Az elülső, van egy világos kék kört a mellkas, néhány aranyat fölötte és körülötte, és a sok szürke és lila részletek rajta. A hátsó, kisebb részleteit. Van néhány nyomtatott szürke zseb arany őket, és néhány lila toll nyomtatott egész vissza. Van még két szürke pánt mellett karok tovább az első. Van még két szürke pánt mellett karok tovább az első. A karok sima fekete, lila kézzel. A világos szürke páncél darab is elfér a törzs. Az átlátszó világoskék lapos stud tudunk az elülső és két fekete szárnyakkal a hátán. A fej kétoldalas, az egyik oldalon, hogy nyugodt, a másik pedig tágra nyílt szemmel és nyitott szürke csőr. A holló fej tudunk a rendszeres minifigura fejét. Ez egy szürke csőr arany a tetején. Két lyuk a szemét, néhány gyűrűkkel nyomtatott fölöttük.

Háttér Szerkesztés

Razcal repül Vitorlázó a Holló frakció Legends of Chima. Társai a bajt az Razar, Rawzom és Rizzo. Ellentétben a másik két holló, Razcal nincs "művi" részek. Az háttérszíne minifigurát listák található a fronton a dobozok, Razcal és az ő Holló társaim szövetkezett a Krokodil és Wolf frakció.

Chima.LEGO.hu Leírás Szerkesztés

Ez a megnevezés a Chima.LEGO.hu. Ne módosítsa azt.

Razcal

Razcal a Holló törzs könyvelője. Mindegyik holló lop, de nem mindegyik számol. Itt kerül Razcal a képbe. Mindent pontosan nyomon követ, amit a Hollók elcsennek, és kitalálja az értéküket (figyelembe veszi az inflációt és más „piaci erők” hatását). A Hollóknak fontos, hogy érezzék, hol tartanak a bűnözés világában. A Hollókat magas rangra emeli az a képességük, hogy már fiatalon gyakran csennek el tárgyakat, így Razcal „hivatalos nyilvántartása” gyakran a Törzsön belüli siker fokmérője. Nélküle csak egyszerű tolvajok lennének. VELE viszont „Mestertolvajok” lehetnek.