FANDOM

Rizzo a Legendák Chima minifigurát megjelent 2013.

Leírás Szerkesztés

Rizzo egy fekete Holló minifigurát ezüst jobb láb alakú, mint a fából készült lábak gyakran használják a különböző Pirates témákat. A bal lába fekete, mint az övét, és nincs nyomtatás. Rizzo testét, karját, és a sisak minden fekete, és a keze is lila. Visel ezüst chi hám két fekete holló szárny csatlakozik a hátsó, és egy átlátszó kék stud lapos felső (Chi) az első. A sisak csőre szürke, és a bal oldalán az ezüst körül szem patch. A többi az ő sisak fekete, és nincs egy adott szín rajta, mint például a nem Razar sötét piros. Rizzo forgat egy nagy fegyvert elnevezett Bazooklaw.

Háttér Szerkesztés

Rizzo része a Holló frakció, valamint Razar, Razcal és Rawzom. Mint Razar egy része őt váltotta fel egy mesterséges helyettesítő, azzal Rizzo, akkor a jobb lábát, és ő is egy fém szemmel patch a bal szeme. Rizzo, valamint a Farkas és a Krokodil frakciók és a többi frakció Holló, ellen harcol az oroszlán és sas frakció. A csatában, Rizzo forgat Bazooklaw mint a fegyvere.

Leírás Chima.LEGO.hu Szerkesztés

Ez a megnevezés a Chima.LEGO.hu. Ne módosítsa azt.

Rizzo

Rizzo egy elnyűtt bundájú, szemkötős, ápolatlan, faragatlan fickó, aki büszke arra, hogy ő az „utolsó az utolsók közül”. Még a hollókban is van némi méltóság, de Rizzoban semmi. Büszkén nevezte el magát a „Szégyentelenség királyának”.