FANDOM

Rocka a Hero Factory karakter, aki vezették be 2011-ben. Neve is utal, hogy a csapat második parancsnoka az Invázió a Mélyből univerzum, Rocka.

Rocka utalhat

Életrajz Szerkesztés

LEGO.com-icon-yellow Ez a megnevezés a Hero Factory. Ne módosítsa azt.

A Hero Factory hatalmas gyártóműhelyének legfrissebb újonca Rocka. A legmodernebb elemekből összeállított Rocka a lehető legújabb technikát képviseli. Egy másik igen sikeres újonc, Furno, alapján alakították ki, de külső megjelenése láthatóan eltér attól.
A fiatal Furnóhoz hasonlóan, Rocka is lobbanékony és magabiztos. Azonnal, ösztönösen lát neki a feladatnak, nem gondol arra, hogy az esetleg meghaladja az erejét. Intelligenciája és a gyakorlóterületeken teljesített küldetések százai során megszerzett képességei legtöbbször megvédik a bajtól, de olykor-olykor őt is ellepik a hullámok. Ennek ellenére, a csapat vezetője, Stormer, nagy reményeket fűz ehhez az újonc hőshöz.

Invázió a Mélyből Univerzum Életrajz Szerkesztés

LEGO.com-icon-yellow Ez a megnevezés a HeroFactory.LEGO.hu. Ne módosítsa azt.

Ha adatgyűjtésről, vagy hírszerzésről, és az ellenség stratégiájának, erősségeinek és gyengeségeinek elemzéséről van szó, akkor Rocka a te embered. Képes messzire elmenni, és magát veszélybe sodorni, hogy olyan közel kerülhessen az ellenséghez, amennyire fizikailag és szellemileg lehetséges.

Idézetek a filmből: „Ideje jegelni ezeket a lényeket!”
„Ez az üreg hatalmas... A fúrópajzs ezt nem áshatta ki!”

Erősségek: Hidegvérű
Kötélből vannak az idegei
Jól ismer mindenféle eszközt

Gyengesége: Hajlamos arra, hogy túl közeli, személyes kapcsolatba kerüljön a gonosztevővel.

Galéria Szerkesztés