FANDOM

Wakz a Legendák Chima minifigurát megjelent 2013.

LeírásSzerkesztés

Wakz bundáját sötét szürke, a világosabb szürke szín kiemeli. Visel rongyos sötétvörös tunika díszített tüskés mintát, és a Chi tartó, felfűzve fogak, rajta. Lábujjhegyen, ő világosszürke karmai nyomtatott fekete körvonalai, aztán feljebb ő felvázolta szürke bundáját piros pántokkal rajta. A bal combján, visel pánt két foga felfűzve rá. Van egy sötét piros öv jelölések. A karok, kezek, lábak, és a fej sötét szürke, mint a farkas "sisakot" darab. Ő narancssárga szemek, fekete orr, és világosszürke szőr az arcán, valamint éles, fehér fogak. Mint minden farkas, Wakz kettős-kifejezés arcát. Az első nagy szemű, és felvont szemöldökkel, nyitott szájjal és a fogak téve. A másik kifejezés keskeny szemét leeresztett szemöldökét. Az ő farkas "sisak", ő szürke szemöldöke fölé nyomtatott szemét és a szőrzet alatt a szemét. A nagyon csúcsa az orrát a fekete színű, és két hosszú fogai kiállnak az ő zárt szájjal.

Háttér Szerkesztés

Wakz része a Farkas törzse Chima, és nagyon ravasz és képzett csomag idősebb. Megesküdött a legendás Pledge a csomag a Crominus, és cserébe kapott a törhetetlen Vengious Becsületrend.

Leírás Chima.LEGO.hu Szerkesztés

Wakz

Wakz a falka öregje, rendkívül ravasz, és nem fél attól, hogy elsöprő erővel támadjon ellenfelére, akár szabályos az, akár nem. Nem sok farkas éri meg ezt a tiszteletreméltó kort, Wakz is csak úgy tudta ezt elérni, hogy ravaszabb, vadabb és erősebb volt, mint bármelyik ellenfele.