FANDOM

William Furno a Hero Factory karakter 2010-ben bevezetett. Úgy tartják, egy zseni, és egy nagyon ígéretes hős, és jelenleg egy tagja, és jelen volt a Megpróbáltatásokat a Tűz, Vad Bolygó és a Kitörés és a Elmetámadás küldetéseket. A név is utal Furno, tagja a csapatnak az Invázió a mélyből univerzumban.

Furno utalhat

Biológiai Szerkesztés

LEGO.com-icon-yellow Ez a megnevezés a HeroFactory.LEGO.hu. Ne módosítsa azt.

Mindenki, aki részt vett a létrehozatalában, egyetért: Furno igazán kivételes. Ő a lejújabb modell, a technika csúcsa minden szempontból. Amikor Furno Hero Core-ját először feltöltötték, ez olyan Quaza reakciót indított el, amely szinte minden megfigyelőt elfújt – szó szerint. A robbanás annyira eltért a szokásostól, hogy a Hero Factory tudósai mindannyian egyetértettek abban, hogy ez sokkal inkább az utolsó Hero Core töltés volt, mint az első. Így most mindenki izgatottan várakozik és megpróbálja elképzelni mi történik majd, miután Furno elvégzi utolsó tesztküldetését is és megkapja az utolsó szuper-töltést. Senki sem kételkedik abban, hogy Furno mindennel el van látva ahhoz, hogy teljes értékű hős legyen... azaz, amíg tart a szerencséje a harcmezőn, és egészben tudja befejezni a küldetését.

Invázió a Mélyből Univerzum Életrajz Szerkesztés

Mindenki, aki részt vett Furno megalkotásában, egyetért ebben: ez a fickó igazán kivételes. A valaha megalkotott legtisztább és legnagyobb erejű Quaza hősmaggal ellátva, Furno képes arra, hogy a Hero Factory tudósai által épített legnagyszerűbb hős váljon belőle. És ezt ő is tudja!

Idézetek a filmből: „Tettre kész!”
„Furno a vonalban, jár a motorja és kész, hogy légi támogatást adjon!”
„Semmi sincs, amit lángágyúim ne tudnának elintézni!”

Erősségek: Félelmet nem ismerő
Gyors
Szuper önbizalom

Gyengesége: Nincs (ha őt magát kérded, bár csapattársai elmondják neked, hogy Furno néha túlságosan önfejű és nehéz vele együtt dolgozni)

GalériaSzerkesztés